۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

در حال حاضر اقتصاد و فرهنگ در صدر فهرست اولويت كشور است. "مقام معظم رهبري"( مدظله العالي )

كانون بسيج اساتيد دانشگاه اصفهان با صدور بيانيه اي خطاب به نمايندگان مجلس شوراي اسلامي ، خواستار حل دو معضل اساسي كشور،اقتصاد و فرهنگ با روحيه انقلابي و اقدامات اساسي و سنجيده شدند.


كانون بسيج اساتيد دانشگاه اصفهان با صدور بيانيه اي خطاب به نمايندگان مجلس شوراي اسلامي ، خواستار حل دو معضل اساسي كشور،اقتصاد و فرهنگ با روحيه انقلابي و اقدامات اساسي و سنجيده شدند.

متن بيانيه بسيج اساتيد دانشگاه اصفهان به نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به شرح زير است  :

نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي

انقلاب اسلامي ايران پس از گذشت يك دوره 40 ساله و عبور از فراز و نشيبهاي زياد، با افتخار وارد دومين گام خود شد و به روياي تكراري دشمنان خود مبني بر شكست و اضمحلال، بار ديگر از سر افتخار لبخندي تحقير آميز زد.

پس از جنايت ذليلانه آمريكا در به شهادت رساندن سردار آسماني دلها، حاج قاسم سليماني، ملت ايران در تشييع 20 ميليوني او و راهپيمايي شكوهمند 22 بهمن 1398 شركت كرد و در انتخاباتي ديگر، نماد مردم سالاري اسلامي را رقم زد كه نتايج آن حاكي از غلبه افكار و ايده هاي انقلابي و جهادي بر ايده هاي سازش و خودكم بينانه در برابر دشمنان بود.

مجلس شوراي اسلامي كه در بيان امام خميني (ره) در راس امور است با تلاش دشمنان و مع الاسف جرياناتي از درون دچار ضعف و سستي شد كه با انتخاب اخير مردم روح و جان تازه اي مي طلبد تا چشم همه مسلمانان و مظلومين و بالاخص مردم انقلابي و بسيجي ايران اسلامي بدان روشن شود. منتخبان مردم در اين دوره بايد با نصب العين قرار دادن پيام افتتاحيه مقام معظم رهبري، حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي (مدظله العالي)، در حل دو معضل اساسي كشور (اقتصاد و فرهنگ) كه ديري است مورد تهاجم آتشباري هاي دشمن قرار گرفته اند، با روحيه انقلابي و اقدامات اساسي و سنجيده وارد شوند. نسل هاي اول انقلاب بازدهي روحيه انقلابي و جهادي را در تمام زمينه ها ديده اند و نسل هاي جديد نيز خواهان احياي آن هستند.

استادان بسيجي دانشگاه اصفهان بر اين باورند كه اين مجلس شايستگي آن را دارد كه با نشان دادن روحيه انقلابي خود در حركات مدبرانه همچون اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در سيلي زدن به امريكاي متجاوز در عين الاسد و نيز اعزام نفتكش ها به حياط خلوت آمريكا، پوشالي بودن غول خيالي را براي حهانيان به اثبات برساند. تصويب طرحهايي از جمله ملزم كردن دولت به اعزام كمك هاي انسان دوستانه دارويي و غذايي براي ملت مسلمان يمن و حركتهاي انقلابي ديگر در جهت مبارزه با فساد اقتصادي با مبارزه با مظاهر فرهنگ غربي مانند گسترش بي حيايي و بد حجابي كه رهبري معظم انقلاب بارها بر آن تاكيد فرموده اند، بدون فون وقت و با تدبير لازم مورد توجه قرار گيرد.

با اين خط مشي، انقلاب در مسير اصلي خود به حركت شتاب دار در رسيدن به اهداف عالي خود ادامه خواهد داد و حضور هميشگي و پرشور مردم را در همه صحنه ها به دنبال خواهد داشت. در اين راستا، استادان دانشگاه اصفهان آمادگي خود براي همكاري همه جانبه با كميسيون مجلس شوراي اسلامي در زمينه هاي مختلف را اعلام مي دارند.

با دعا از درگاه احديت براي سلامتي ولي عصر( عج) و نايب بر حقش امام خامنه اي (مدظله العالي) و سربلندي نظام مقدس جمهوري اسلامي

 كانون بسيج اساتيد دانشگاه اصفهان

 

تاریخ:
1399/04/22
تعداد بازدید:
10657
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal