۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

تفاهم‌نامه چهار جانبه همکاری دانشگاه اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان، مرکز شهید فهمیده منطقه مرکزی کشور شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان و شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان

تفاهم‌نامه چهار جانبه همکاری دانشگاه اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان، مرکز شهید فهمیده منطقه مرکزی کشور شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان و شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان

تفاهم‌نامه چهار جانبه  همکاری دانشگاه اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان، مرکز شهید فهمیده منطقه مرکزی کشور شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان و شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان در خصوص پیشبرد اهداف سامانه چالش محور ایران ایدکس به امضای روسای دانشگاه اصفهان، صنعتی اصفهان، مرکز شهید فهمیده و شهرک علمی تحقیقاتی رسید.

به گزارش وب سایت خبریuinews برگزاری رویدادهای فناورانه در کنار مراکز شتاب دهنده، صندوق های حمایتی، انکوباتورها و دیگر بازیگران اکوسیستم استارت آپی، می تواند کمک شایانی به ایجاد و توسعه شرکت های نوپا نماید. در همین راستا و به منظور تقویت فرهنگ کارآفرینی و ایجاد استارتاپ های موفق و مبتنی بر چالش های روز صنایع کشور، تفاهم نامه همکاری چهارجانبه در توسعه طرح ایران ایدکس فی مابین دانشگاه اصفهان به نمایندگی دکتر هوشنگ طالبی ،دانشگاه صنعتی اصفهان به نمایندگی دکتر سید مهدی ابطحی،مرکز شهید فهمیده منطقه مرکزی به نمایندگی مهندس محمد اسدیان و شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان به نمایندگی مهندس فخاری منعقد و امضا شد.

شایان ذکر است، دکتر هوشنگ طالبی رییس دانشگاه اصفهان در این مراسم اظهار داشت: روند اجرایی این تفاهم‌نامه از گذشته آغاز و آزمون و خطاها برای تحقق و عملیاتی شدن آن انجام شده است. وجود شبکه پژوهش و فناوری استان که با همت مهندس فخاری و همکارانشان در حال فعالیت است، باعث پر شدن خلا بین محققین و جایگاه تحقیق یعنی دانشگاه ها و شهرک شده است و امید است با پیوستن این همکاران ،هم افزایی علمی بیشتری ایجاد شود. وی ارتقای سطح نیازها در استان را در دستور کار دانست و افزود: با پیوند ظرفیت‌های علمی این طرح را اجرایی خواهیم کرد.

دکتر طالبی در ادامه تصریح نمود: 
برای مطالعه این خبر بر روی لینک کلیک نمایید.  
تاریخ:
1399/10/29
تعداد بازدید:
7697
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal