۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

پیام تسلیت به مناسبت درگذشت شادروان سرکارخانم دکتر بی بی عشرت زمانی استاد فرهیخته دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه اصفهان

سرکار خانم‌ دکتر بی بی عشرت زمانی، استاد فرهیخته‌ رشته تکنولوژی آموزشی و عضو هیات علمی گروه علوم تربیتی دانشگاه اصفهان دار فانی را وداع گفتند و به دیدار معبود شتافتند.

انالله و انا الیه راجعون

سرکار خانم‌ دکتر بی بی عشرت زمانی، استاد فرهیخته‌ رشته تکنولوژی آموزشی و عضو هیات علمی گروه علوم تربیتی دانشگاه اصفهان دار فانی را وداع گفتند و به دیدار معبود شتافتند.

 زنده‌یاد دکتر زمانی، بانوی والامنشی بود که عمر پربار خویش را صرف علم‌اندوزی، آموزش و پژوهش کرد و دانشجویان بسیاری را در دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، پرورش داد. این استاد تلاشگر به سال 1332 در میمه اصفهان دیده به جهان گشود. وی مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد را در رشته حسابداری از دانشگاه تهران اخذ کرد و همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد از مدرسه عالی تلویزیون و سینما بود که پس از مدتی کار در صدا و سیمای مرکز اصفهان به عنوان تهیه کننده و کارگردان برنامه های فرهنگی و اجتماعی در سال 1370 با شرکت در آزمون اعزام به خارج و قبولی در آن به عنوان بورسیه وزارت علوم به کانادا اعزام شد و در سال 1376 بعد از اخذ مدرک دکتری تکنولوژی آموزشی از دانشگاه تورنتو کانادا به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان مشغول به کار گردید.

دکتر زمانی در سال 1388 به درجه دانشیاری و به سال 1394 به درجه استادی رسید. ایشان اولین استاد تمام رشته تکنولوژی آموزشی در ایران بودند و در زمینه کاربرد فناوری ها در یادگیری الکترونیکی و آسیب شناسی کاربرد فناوری ها در آموزش دوره های گوناگون تحصیلی تحقیق و تدریس می کردند. سه سال عنوان پژوهشگر نمونه استان اصفهان و پژوهشگر برتر گروه علوم تربیتی دانشگاه اصفهان و همچنین عضویت در هیئت تحریریه بسیاری از مجلات مرتبط با رشته تکنولوژی آموزشی در سوابق ایشان وجود دارد. این استاد کوشا در طول بیش از 20 سال خدمت در دانشگاه، تالیف و ترجمه کتاب به دو زبان انگلیسی و فارسی، نگارش بیش از 200 مقاله علمی پژوهشی در مجلات معتبر داخلی و خارجی، اجرای چندین طرح پژوهشی ملی دانشگاهی، راهنمایی پایان نامه های متعدد در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری را در کارنامه علمی خود داشته است.

 فقدان جانگداز این استاد متواضع و با اخلاق دانشگاه اصفهان را به خانواده‌ بزرگوار، بستگان، همکاران دانشگاه، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و گروه علوم تربیتی و همچنین دانشجویان آن مرحومه تسلیت می‌گوییم.

 

روحشان شاد و یادشان گرامی باد

تاریخ:
1399/12/01
تعداد بازدید:
9436
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal