۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

انتخاب 7 مقاله برتر در مراسم اختتامیه ششمین کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها

دبیر ششمین کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها در مراسم اختتامیه این کنفرانس که به صورت مجازی برگزار شد، 7 مقاله برتر در حوزه های حقوق و جامعه شناسی، فنی، هنر، مدیریت و اقتصاد، روانشناسی و یادگیری را معرفی نمود.

دبیر ششمین کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها در مراسم اختتامیه این کنفرانس که به صورت مجازی برگزار شد،  7 مقاله برتر در حوزه های حقوق و جامعه شناسی، فنی، هنر، مدیریت و اقتصاد، روانشناسی و یادگیری را معرفی نمود.

به گزارش وب سایت خبریuinews دکتر جواد راستی دبیر ششمین کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها در مراسم اختتامیه این کنفرانس اظهار داشت: کرونا فرصتی در اختیار ما گذاشت تا با مجازی کردن این رویداد بین المللی، مخاطبان علاقه مند را از سراسر دنیا در کنارمان داشته باشیم.

دکتر راستی در ادامه ضمن تشکر از عوامل اجرایی کنفرانس، تصریح نمود: مجازی بودن کنفرانس فرصتی در اختیار ما قرار داد که ویدئوهای مقالات و سخنرانی های پژوهشگران را در اختیار داشته باشیم که از طریق تالار مجازی کنفرانس بعد از این رویداد به صورت دائمی در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

دبیر ششمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» گفت: از 85 مقاله پذیرفته شده در این دوره، 7 مقاله ارائه شده در نشست‌های تخصصی به عنوان مقالات برتر انتخاب شدند.

برای مطالعه این خبر بر روی لینک کلیک نمایید 
تاریخ:
1399/12/01
تعداد بازدید:
7006
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal