۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

تجلیل از حراست دانشگاه اصفهان به عنوان حراست برتر استان

رییس دانشگاه اصفهان انتخاب حراست دانشگاه اصفهان به عنوان حراست برتر در استان را تبریک و از مدیر و کارکنان این حوزه تقدیر نمود.


رییس دانشگاه اصفهان انتخاب حراست دانشگاه اصفهان به عنوان حراست برتر در استان را تبریک  و از مدیر و کارکنان این حوزه تقدیر نمود.

به گزارش وب سایت خبریuinews مدیرحراست دانشگاه اصفهان، طی حکمی از سوی حراست کل استان به عنوان حراست برتر در بازرسی های سال 1399 انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت. به همین مناسبت دکتر هوشنگ طالبی رییس دانشگاه اصفهان کسب رتبه ارزنده اداره حراست دانشگاه اصفهان به عنوان حراست برتر در استان را نشان از تلاش  بی وقفه، مسئولیت پذیری، تعهد و همدلی تمامی کارکنان حراست دانشگاه دانست و از زحمات آنان تقدیر به عمل آورد.

رییس دانشگاه همچنین یکی از دلایل آرامش حاکم بر دانشگاه اصفهان را تدابیر اداره حراست به منظور ایجاد آرامش برای اعضای هیات علمی،دانشجویان و کارکنان دانست و اظهار داشت: فعالیت های اداره حراست دانشگاه بسیار سخت و دارای پیچیدگی های خاص و منحصر به فردی است.

دکتر طالبی همچنین خواستار اطلاع رسانی فعالیت های این حوزه به سایر همکاران دانشگاهی به منظور افزایش آگاهی در خصوص اقدامات موثر و تاثیر گزار اداره حراست در دانشگاه شد و بر این مهم تاکید نمود.

شایان ذکر است در ادامه آقای صالحی مدیر کل حراست دانشگاه اصفهان نیز ضمن تشکر از حسن نظر رییس دانشگاه اظهار داشت: فعالیت در حراست دانشگاه بسیار سخت و دشوار است زیرا کسب رضایتمندی مراجعین و حفظ امنیت و آرامش آنان از اولویت های اداره حراست دانشگاه است.

آقای صالحی در ادامه کسب این موفقیت را به دلیل بهره مندی از رهنمودهای دکتر طالبی به عنوان رییسی با هوش و باتجربه  و تلاش کارکنان اداره حراست دانست و از حمایت و مدیریت خوب دکتر طالبی و تلاش همکاران اداره حراست تشکر نمود.

 
تاریخ:
1399/12/12
تعداد بازدید:
9095
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal