۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

بازدید معاون اداری و مالی دانشگاه از روابط عمومی به مناسبت روز خبرنگار

دکتر ولی اله میرخانی معاون اداری و مالی دانشگاه به مناسبت روز خبرنکار با مدیر و کارکنان روابط عمومی دیدار و بر تدوین برنامه های راهبردی چند ساله در بخش های مختلف روابط عمومی تاکید نمود.

 

 دکتر ولی اله میرخانی معاون اداری و مالی دانشگاه به مناسبت روز خبرنکار با مدیر و کارکنان روابط عمومی دیدار و بر تدوین برنامه های راهبردی چند ساله در بخش های مختلف روابط عمومی تاکید نمود.

 به گزارش وب سایت خبریuinewws دکتر ولی اله میرخانی در دیدار و گفتگو با مدیر و کارکنان روابط عمومی ، ضمن تبریک روز خبرنگار،دستاوردهای ارزشمند دانشگاه اصفهان در حوزه های علمی، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و اداری و مالی در سال های اخیر را تشریح و تصریح نمود: انتظار می رود، با توجه به اهمیت نقش روزافزون روابط عمومی در دنیای ارتباطات، فعالیت های گسترده و اثرگذار دانشگاه در حوزه های مختلف، به نحو مطلوب منعکس شود.

دکتر میرخانی در ادامه افزود: خبرنگاران در خط مقدم جبهه آگاهی رسانی قرار دارند و 17 مرداد یادآور مقام شامخ شهید صارمی، انسانی ایثارگر و فرهیخته است که در راه آگاهی بخشی به جامعه جان خود را در طبق اخلاص گذاشت و تقدیم میهن اسلامی نمود.

وی همچنین ، تعمیر و تجهیز تالار پیامبر اعظم(ص) و تغییر فضای کالبدی روابط عمومی را از طرح های توسعه موفق دانشگاه دانست و تصریح نمود: ما با هدف رفع نیازهای دستگاه بدون از دست دادن منابع سازمانی اقدام به بازسازی تالار پیامبر اعظم(ص) نموده و متعاقب آن فضایی اداری مناسبی در اختیار کارکنان روابط عمومی قرار دادیم. 

دکتر میرخانی همچنین ضمن اشاره به فعالیت عمرانی دانشگاه، اظهار امیدواری نمود که با برخی از تغییرات کاربری، استفاده مفید تری از فضاهای کالبدی دانشگاه صورت پذیرد.

معاون اداری و مالی بر لزوم برون سپاری فعالیت های روابط عمومی به بخش خصوصی تاکید و اظهار داشت: به منظور تسریع در انجام امور محوله ، برون سپاری فعالیت های روابط عمومی به ویژه ،در حوزه تولید خبر به بخش خصوصی بسیار مفید و موثر است

وی تدوین برنامه های راهبردی چند ساله در بخش های مختلف روابط عمومی را نیز از ضرورت های مورد توجه این واحد دانست و بر این مهم تاکید موکد نمود.

شایان ذکر است آقای عباس میرزایی نیا مدیر روابط عمومی دانشگاه اصفهان نیز، همدلی و همراهی معاون اداری و مالی دانشگاه با حوزه روابط عمومی را قابل تقدیر دانست و تصریح نمود: اثرات مثبت پی گیری های مستمر حوزه معاونت اداری و مالی به خصوص در پرداخت مطالبات معوق افزایش حقوق کارکنان غیر هیات علمی و ارایه تسهیلات مطلوب در بخش های مختلف کاملا مشهود و محسوس است.

مدیر روابط عمومی در ادامه افزود: خدا را شاکریم که پس از پنج سال طرح دعاوی مختلف قضایی و اداری بین شاخص پژوه و دانشگاه اصفهان، نهایتا" با صدور حکم قضایی، در تاریخ 19 تیرماه1400 ، رای داوری خروج شاخص پژوه از دانشگاه اصفهان ، توسط ضابطان قضایی اجرا شد.

آقای میرزایی نیا همچنین قلم خبرنگار را سلاح او و سنگرش را رسانه دانست و بر توسعه و پیشرفت بیشتر این حوره تاکید نمود.

وی در ادامه ضمن معرفی روابط عمومی الکترونیک و اهمیت فضای مجازی در ارایه دستاوردهای درون سازمانی خواستار حمایت معاون اداری و مالی برای جذب نیروی متخصص و مسلط در مباحث فنی،نرم افزاری و سخت افزاری در این حوزه شد.

گفتنی است در پایان ضمن تشکر از تلاش کارکنان روابط عمومی، مقرر شد از پتانسیل خوب دانشجویان علاقه مند به حوزه خبر و عکاسی و سایر بخش های روابط عمومی استفاده شود.   

 

 

تاریخ:
1400/05/18
تعداد بازدید:
6097
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal