۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

شهر اصفهان، میراث دار رشادت های رزمندگان دفاع مقدس

دکتر ولی اله میرخانی معاون اداری و مالی دانشگاه ضمن حضور در پخش زنده برنامه هشت بهشت صدا و سیمای مرکز اصفهان، اظهار اشت: شهر اصفهان میراث دار رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.


دکتر ولی اله میرخانی معاون اداری و مالی دانشگاه ضمن حضور در پخش زنده برنامه هشت بهشت صدا و سیمای مرکز اصفهان، اظهار اشت: شهر اصفهان میراث دار رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش وب سایت خبریuinews دکتر ولی اله میرخانی معاون اداری و مالی دانشگاه اصفهان ششم آبان ماه سال جاری در پخش زنده برنامه هشت بهشت شبکه استانی اصفهان دعوت شد. وی ضمن حضور در این برنامه تلویزیونی، شهر اصفهان را میراث دار رشادت های رزمندگانی دانست که جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و در راه اعتلای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش نمودند.

دکتر میرخانی در ادامه با تاسی به آرمان های شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید خرازی، خودر را سرباز وطن نامید و اظهار داشت: من نیز مانند سایر رزمندگان اسلام در زمان جنگ تحمیلی با حضور در جبهه های حق علیه باطل در سنگر دفاع از مرزهای ایران اسلامی تلاش نمودم و بعد از جنگ تحمیلی در سنگر علم نیز هر آن چه از دستم برآمد را انجام دادم و در نهایت در سنگر اجرا نیز از هیج تلاشی دریغ ننموده و همواره در راستای اعتلای اهداف دانشگاه گام بر داشته ام.

دکتر میرخانی در ادامه افزود: ما شرمنده خانواده شهدا هستیم زیرا ادای حق خانواده شهدا فراتر از توان ما بوده است. وی کرامت خانواده شهدا و ایثارگران را بسیار والا دانست و تصریح نمود: همه ما سر تعظیم در مقابل فداکاری ها و ایثارگری های این عزیزان فرود می آوریم.

معاون اداری و مالی دانشگاه اصفهان در پایان از همه علما، مدیران و مردم خواستند که با هم دلی و اتحاد به صورت جهادی و دور از جناح بندی برای رفع مشکلات استان و کشور اهتمام نمایند.  

شایان ذکر است دکتر ولی اله میرخانی معاون اداری و مالی دانشگاه اصفهان در دوران دانشجویی به عنوان دانشجوی نمونه کشوری در رشته شیمی معدنی انتخاب و همچنین شش سال پی در پی مقام برتر علمی کشور در مجامع سالیانه طلاب و دانشجویان کشور را کسب نمود. وی پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی و در کسوت هیات علمی دانشگاه اصفهان نیز موفق به کسب رتبه اول جشنواره جوان خوارزمی شد. همچنین، دانشمند پر استناد یک در صد بین المللی ای اس ای، استاد برجسته شیمی معدنی کشور، استاد نمونه ایثارگر کشور، پژوهشگر برتر استان، مرد شیمی سال 2011 ،استاد نمونه کشوری سال1399، دانشمند بین المللی دو در صد در سالهای 2020 و 2021 از دیگر افتخارات علمی ایشان است.

 

گفتنی است ، استاد راهنما و مشاور بیش از 120 دانشجوی کارشناسی ارشد،استاد راهنما و مشاور بیش از 70دانشجوی دکتری، 400مقاله ی ISI، 330 مقاله در سمینارها و بیش از 10000 ارجاعات در کارنامه علمی ایشان می درخشد.

از جمله مسئولیت های اجرایی موفق دکتر میرخانی می توان به مدیر گروه نمونه دانشگاه،معاون دانشکده علوم،مسیول دفتر استعداد درخشان دانشگاه،مدیر امور آموزشی دانشگاه،مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه و معاون اداری و مالی دانشگاه اشاره نمود.

لازم به ذکر است دکتر میرخانی 40 ماه به عنوان داوطلب بسیجی در جبهه های حق علیه باطل حضور داشت و با وجود 55 درصد جانبازی همواره در سنگر علم و دانش و اجرا موفق و سربلند بوده است .

گفتنی است دکتر میرخانی در ساعت 9 شب ششم آبان ماه سال جاری با حضور در پخش زنده برنامه هشت بهشت صدا و سیمای استان اصفهان به پرسش های مجری این برنامه پاسخ داد. 

 
 

 

تاریخ:
1400/08/07
تعداد بازدید:
5219
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal