۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

پیام تشکر دکتر هرسیج سرپرست دانشگاه اصفهان از پیام های تبریک واصله

دکتر حسین هرسیج سرپرست دانشگاه اصفهان، از پیام های تبریک واصله توسط اعضای معزز هیات علمی و کارکنان محترم و دلسوز این دانشگاه تشکر و قدردانی نمود.

 

دکتر حسین هرسیج سرپرست دانشگاه اصفهان، از پیام های تبریک واصله توسط اعضای معزز هیات علمی و کارکنان محترم و دلسوز این دانشگاه تشکر و قدردانی نمود.

متن پیام دکتر هرسیج به شرح زیر است:

قَالَ رَسُولُ اللَّهِ (ص) : « مَنْ قَضَى لِأَخِیهِ الْمُؤْمِنِ حَاجَةً کَانَ کَمَنْ عَبَدَ اللَّهَ دَهْراً ؛ کسى به دیگرى خدمت کند ، مثل کسى است که عمرى خدا را بندگى نماید.

دکتر حسین هرسیج سرپرست دانشگاه اصفهان با تقدیر و تشکر از پیام های تبریک واصله توسط اعضای معزز هیات علمی و کارکنان محترم و دلسوز این دانشگاه برای انتصاب خود، اظهار امیدواری کرد با بکارگیری تمامی ظرفیت ها، مشاوره به اینجانب در امور جاری با همراهی و همدلی در راستای اهداف عالیه این دانشگاه پر افتخار گام های موثری برداشته شود.

خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از نعمات عظیم خداوندی است، که آن را شکری دو چندان بایسته است و مسند خدمتگزاری به مردم و بخصوص دانشگاهیان عزیز توفیقی والاست.

از تمامی عزیزانی که با مناعت طبع بی بدیل و عزت نفسی بی نظیر، لطف و احسان، مراتب محبت خویش را با ارسال پیام تبریک نسبت به انتصاب اینجانب صمیمانه بیان داشته اند؛ به رسم ادب و ارادت متقابل، تشکر می نمایم.

 به امید این که در پرتو عنایت خاصه حضرت حق ، اهداف متعالی دانشگاه اصفهان"نگین اندیشه و خردورزی" به عنوان دانشگاه جامعه محور و تمدن ساز ایران عزیز، با همفکری ، همسویی ، تعامل ، تفاهم و تبادل آرا و نظرات و تجربیات سازنده و ارزنده دانشگاهیان بزرگوار محقق گردد.

دکتر حسین هرسیج

سرپرست دانشگاه اصفهان

تاریخ:
1400/08/23
تعداد بازدید:
5493
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal