۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

مراسم معارفه وتکریم معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان

دکتر حسین هرسیج در مراسم معارفه معاون دانشجویی، هسته اولیه دانشگاه را دانشجو دانست و تصریح نمود: رسالت اصلی معاونت دانشجویی از بین بردن دغدغه فکری و ذهنی دانشجویان و ایجاد آرامش است.


دکتر حسین هرسیج در مراسم معارفه معاون دانشجویی، هسته اولیه دانشگاه را دانشجو دانست و تصریح نمود: رسالت اصلی معاونت دانشجویی از بین بردن دغدغه فکری و ذهنی دانشجویان و ایجاد آرامش است.

 

به گزارش وب سایت خبری uinews دکتر حسین هرسیج در مراسم معارفه دکتر علی نوروزی به عنوان معاون دانشجویی از زحمات دکتر مرتضی حاج حسینی تقدیر نمود.

دکتر هرسیج در ادامه از مدیران و کارشناسان حوزه معاونت دانشجویی به خصوص از دکتر غیاث که در دوران شیوع کرونا تمهیدات بسیار خوب و موثری برای پیشگیری از شیوع بیماری و درمان مبتلایان انجام دادند تقدیر نمود.

سرپرست دانشگاه اصفهان در ادامه ضمن تاکید بر دانشگاه تمدن ساز و جامعه محور اظهار داشت:هسته اولیه دانشگاه را دانشجویان تشکیل می دهند بنابر این باید با دید محبت آمیز، احترام و کرامت با دانشجویان تعامل برقرار کرد. برای رسیدن به این اهداف باید در افزایش امنیت فکری دانشجویان کوشا باشیم و سلامت فکری،امنیت و آرامش دانشجو برای ما در اولویت باشد.

حجت الاسلام مستاجران مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیزضمن تبریک هفته بسیج ، یاد و خاطره همه شهدای معزز دانشگاه را گرامی داشت ودر ادامه از زحمات دکتر حاج حسینی در حوزه معاونت دانشجویی تقدیر نمود. وی همچنین ضمن تبریک به دکتر نوروزی به عنوان معاون دانشجویی اظهار داشت:امید است ایشان نیز بتوانند با تعامل صحیح و منطقی ، آرامش و سلامت فکری و جسمی را برای دانشجویان فراهم بیاورند.

دکتر حاج حسینی نیز ضمن ارایه گزارش مبسوطی از دستاوردها و فعالیت های حوزه معاونت دانشجویی اظهار داشت:بهترین درودها را تقدیم مدیران و کارکنانی می کنم که بیش از سه سال در همه فعالیت های محوله این حوزه ما را همراهی کردند. وی در ادامه ضمن تشریح خدماتی که به دانشجویان عرضه شده است تصریح نمود: خوشبختانه دغدغه همه همکاران این حوزه تعامل صحیح با دانشجویان رفع مشکلات این عزیزان بوده است. دکتر حاج حسینی در پایان از همه همکاران حوزه معاونت دانشجویی تقدیر و تشکر و برای دکتر نوروزی آرزوی توفیق و موفقیت نمود.

دکتر نورزی معاون دانشجویی نیز ضمن تشکر از حسن نظر دکتر هرسیج اظهار نمود: هدف ما خدمت مبتنی بر ایجاد آرامش برای دانشجویان عزیزاست . وی در ادامه افزود: اولین اقدام ما این است که وضع موجود را گزارش و وضعیت مطلوب را طراحی کنیم و دغدغه اصلی ما رشد دانشجویان است.

شایان ذکر است مراسم معارفه معاون دانشجویی روز سه شنبه دوم آذرماه سال جاری در محل تالار شهید آوینی دانشگاه اصفهان برگزار شد.

 
 
تاریخ:
1400/09/02
تعداد بازدید:
6652
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal