۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

دیدار نمایندگان تشکل های دانشجویی با سرپرست دانشگاه اصفهان

نمایندگان تشکل های دانشجویی به اتفاق معاون و مدیر فرهنگی دانشگاه، در محل تالار دکتر رزمجو با سرپرست دانشگاه اصفهان دیدار و گفتگو نمودند.

 نمایندگان تشکل های دانشجویی  به اتفاق معاون و مدیر فرهنگی دانشگاه، در محل تالار دکتر رزمجو با سرپرست دانشگاه اصفهان دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش وب سایت خبریuinews  دکتر حسین هرسیج سرپرست دانشگاه اصفهان ضمن ابراز خورسندی از تعامل با نمایندگان تشکل های فعال دانشگاه اظهار داشت: اهمیت تشکل های دانشجویی در ساختار کلی نظام اسلامی و نقش راهبردی آن در پیشبرد اهداف انقلاب بر کسی پوشیده نیست.

دکتر هرسیج در ادامه ضمن بیان محورهای کاربردی برای تشکل های دانشجویی تصریح نمود: یکی از وظایف تشکل ها تعامل و ارتباطات مدیریت شده با بدنه دانشجویی و برنامه ریزی های مدون در راستای توسعه این راتباطات با مدیریت دانشگاه است. وی همچنین تاکید نمود : تشکل ها باید در راستای حرکت به سوی دانشگاه جامعه محور گام برداشته و نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی جامعه بی تفاوت نباشند.

سرپرست دانشگاه، یکی از عوامل موفقیت تشکل های دانشجویی را افزایش نیروهای کادرساز دانست و تصریح نمود:  نیروهای کادرساز باید شناخت و اطلاعات بسیار بالایی داشته باشند تا بتوانند مسئولان آینده را پرورش و تحویل جامعه بدهند.

وی همچنین یکی از راه های برطرف نمودن شکاف نسلی را نهادینه کردن فضای مجازی دانست و افزود: ما در حال حرکت به سوی جامعه فرازمانی و فرامکانی هستیم. فضای مجازی بک فضای تعاملی و بینابینی است که به عنوان یک فرصت باید به آن پرداخته و سیاستگذاری شود.

دکتر هرسیج خواستار همکاری و همیاری دانشجویان در فرآیند تصمیم سازی دانشگاه شد و تصریح نمود : ما از ایده ها و نظرات و دیدگاه های شما اشتقبال می کنیم و در نهایت تصمیم گیری نهایی را با درایت بیشتر انجام خواهیم داد.

وی در این جلسه بر تحول گرایی،مطالبه گری، ارتباط با سایر دانشجویان ، جامعه پذیری و کادرسازی تاکید و خواستار همدلی و همبستگی در راستای اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

شایان ذکر است دکتر محمد ربانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه نیز برگزاری این جلسه را فتح بابی برای آشنایی بیشتر با تشکل های دانشگاه دانست و تصریح نمود: تشکل های دانشجویی می تواند شروع خوبی برای ورود دانشجویان به عرصه های اجتماعی باشد. وی تشکل ها را عاملی برای افزایش کیفی تعاملات اجتماعی، احساس مسئولیت اجتماعی و تعلق خاطر به کشور و میهن اسلامی قلمداد و بر این مهم تاکید نمود.

دکتر ابراهیم رضای مدیر فرهنگی دانشگاه نیز ضمن پاسخگویی به سوالات مطروحه از سوی نمایندگان تشکل های دانشجویی اظهار داشت: در حال حاضر در دانشگاه اصفهان 10 کانون و 60 انجمن علمی،14 دانشکده دارد که برنامه های فرهنگی را باید مدیریت نمایند.

گفتنی است دیدار نمایندگان تشکل های بسیج دانشجویی،انجمن اسلامی دانشجویان،جامعه اسلامی دانشجویان ،مجمع اسلامی دانشجویان و انجمن اسلامی دانشجویان راه امید با سرپرست دانشگاه اصفهان روز یکشنبه 14 آذرماه سال جاری در محل تالار دکتر رزمجوی دانشگاه اصفهان برگزار و به سوالات و مطالبات مطروحه از سوی این نمایندگان دانشجویی پاسخ داده شد.

 
 
 

تاریخ:
1400/09/14
تعداد بازدید:
5214
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal