۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

دیدار نمایندگان سازمان پژوهش و دفاعی با سرپرست دانشگاه اصفهان

نمایندگان سازمان پژوهش و دفاعی ضمن بازدید از دانشگاه اصفهان با دکتر حسین هرسیج سرپرست دانشگاه دیدار و بر تداوم و استمرار همکاری های فی ما بین تاکید شد.


نمایندگان سازمان پژوهش و دفاعی ضمن بازدید از دانشگاه اصفهان با دکتر حسین هرسیج سرپرست دانشگاه دیدار و بر تداوم و استمرار همکاری های فی ما بین تاکید شد.

 

به گزارش وب سایت خبریuinews  دکتر حسین هرسیج سرپرست دانشگاه اصفهان در این دیدار ضمن اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد تمدن نوین اسلامی اظهار داشت: باعث افتخار است که در راس نظام فردی قرار دارد که علاوه بر مدیریت نظام در حوزه نظری هم دارای ایده است و رهبری فکری را نیز بر عهده دارد.

دکتر هرسیج در ادامه تصریح نمود: تمدن غرب به بن بست رسیده است و حتی نظریه پردازانی چون جوزف نای نیزاز افول قدرت نرم در آمریکا سخن گفته اند.  

وی افزود: جهان تشنه ی چیز های جدید است و سیستم لیبرالیسم جواب نداده است. سیاست مداران آمریکا با فریب کاری بر جهان مسلط شده اند و قدرت نرمی که دارند مبتنی بر فریب و دروغ است. در حمله عراق موفق شدند افکار عمومی را با خود همراه کنند ولی در دراز مدت به اشتباه خود اعتراف کردند و در حال حاضر هم از مکانیزم های بحران سازی استفاده می کنند

دکتر هرسیج بر انجام کارهای بدیع و برآمده از منابع ملی تاکید و اظهار داشت: شما به دنبال قدرت آفرینی برای نظام همراه با مولفه های تمدن نوین اسلامی هستید و این مهم بسیار ارزشمند است.

وی در ادامه تصریح نمود: شهید فخری زاده هم قدرت آفرین و هم تمدن ساز بود . او به روش های علمی و روش های برآمده از دین اسلام جهت گیری قدرت را به نفع کشور ایجاد کرد.

دکتر هرسیج بر استفاده از نیروهای نخبگانی در فعالیت های علمی و کاربردی کشور تاکید و تصریح نمود: کارهای عالمانه نیازمند بصیریت،استقامت، پایداری و پرداخت هزینه هایی مانند شهادت سردارران بزرگی چون شهید سلیمانی و شهید فخری زاده است.

شایان ذکر است حجت الاسلام و المسلمین مستجران مسئول نهاد نماینگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اصفهان نیز ضمن تاکید بر وحدت گفتمانی بین نهاد رهبری، دانشگاه ها و نخبگان علمی خواستار شناسایی ظرفیت های پژوهشی شهر اصفهان در راستای حل مسائل و مشکلات منطقه ای و کشوری شد. وی تصریح نمود: نیروهای فکری باید آزاد باشند تا نسخه هایی که می پیچند برآمده از تحقیق و پژوهش باشد.

گفتنی است این جلسه روز سه شنبه 7 دی ماه سال جاری با حضور نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اصفهان ، نمایندگان سازمان پژوهش و دفاعی کشور و دکترحسین هرسیج سرپرست دانشگاه اصفهان  در محل دفتر حوزه ریاست برگزار و بر تحکیم روابط فی مابین تاکید شد.

تاریخ:
1400/10/08
تعداد بازدید:
5508
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal