۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

آغاز آموزش های حضوری دانشگاه اصفهان از 20 فروردین ماه

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان از حضوری شدن فعالیت های آموزشی این دانشگاه، از 20 فروردین ماه 1401 خبر داد.


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان از حضوری شدن فعالیت های آموزشی این دانشگاه، از 20 فروردین ماه 1401 خبر داد.  

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر حجت اله سعیدی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان  اظهار داشت: کلاس های درسی کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری از 20 فروردین 1401 و دانشجویان کارشناسی ورودی 1398 و ماقبل آن از 27 فروردین 1401 به صورت حضوری خواهد بود.

دکتر سعیدی در ادامه افزود: فعالیت های پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی از 14 فروردین به صورت حضوری انجام می شود. لازم به ذکر است بالغ بر 7000 نفر از دانشجویان تحصیلات تکمیلی که دروس نظری دارند و بخشی از دانشجویان کارشناسی دانشکده علوم ورزشی که دروس عملی دارند، از 20 فرورین حضوری می شوند. همچنین  از 27 فروردین نیز دانشجویان سال سوم و چهارم کارشناسی یعنی ورودی های 98 و ماقبل که بیش از 5000 نفر هستند به صورت حضوری در دانشگاه مشغول به تحصیل می شوند که با این ترتیب بالای 70 درصد دانشجویان تا پایان فروردین حضوری خواهند شد.

 وی در ادامه تاکید نمود: لازم است دانشجویان عزیز با رعایت پروتکل های بهداشتی که شامل تزریق دو دوز واکسن کرونا برای همه دانشجویان، تزریق سه دوز واکسن برای دانشجویان متقاضی استفاده از خوابگاه، رعایت فاصله مناسب فیزیکی و استفاده از ماسک در فضای دانشگاه ، در کلاس های خود حضور یابند.

معاون آموزشی تصریح نمود: با حضور دانشجویان، وضعیت بیماری را رصد می کنیم و مشکلاتی که ممکن است در شروع کلاس ها داشته باشیم را برطرف و ان شاالله برای ما بقی دانشجویان که حدود کمتر از 30 درصد دانشجویان کارشناسی هستند تصمیم گیری های لازم را انجام می دهیم و تلاش می کنیم که تا اواسط اردیبهشت کلاس های این عزیزان نیز به صورت حضوری برگزار شود .

وی تصریح نمود:  استفاده از ماسک در محل دانشگاه الزامی است و رصد می شود همچنین فضای آموزشی از نظر تهویه هوا و ضد عفونی کردن کلاس ها و آزمایشگاه ها در زمان های مناسب  به صورت روزانه انجام خواهد شد .

معاون آموزش دانشگاه در ادامه خاطرنشان کرد : کمتر از 10 درصد دانشجویان ما خارجی هستند که مقرر شده است، کلاس های این دانشجویان، طی دو هفته پایان فروردین ماه 1401 به صورت مجازی برگزار شود ولی اطلاع رسانی کردیم که آن ها نیز در اسرع وقت به کشور مراجعه کنند و در کلاس های حضوری دانشگاه شرکت نمایند. 

گفتنی است در حال حاضر دانشگاه اصفهان با استفاده از توان علمی بیش از 650 عضو هیات علمی و تعلیم و تربیت بیش از 17000 دانشجو به عنوان یکی از دانشگاه های جامع و بزرگ کشور نقش مهم و اساسی خود را در اعتلای فضای علمی، فرهنگی و اجتماعی جامعه ایفا می نماید.

برای مشاهده فیلم مصاحبه دکتر سعیدی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان، در آپارات دانشگاه، بر روی لینک زیر کلیک نمایید: 
 http://aparat.com/v/PWbNT
تاریخ:
1401/01/11
تعداد بازدید:
14689
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal